Na rynku aplikacji mobilnych pojawiła się propozycja skierowana do marketerów oraz osób zainteresowanych reklamą, marketingiem lub designem.Brekkie, aplikacja autorstwa firmy Salto, wchodzącej w skład agencji kreatywnej GONG, to narzędzie, które każdego dnia dostarcza starannie wyselekcjonowanych newsów w formie jednego artykułu, zdjęcia, video i cytatu lub liczby dnia. To nie przypadek, że Brekkie oznacza po angielsku "śniadanko". Chcieliśmy stworzyliśmy aplikację, która zamiast zalewać użytkownika kolejnym strumieniem informacji, raz dziennie dostarcza starannie wyselekcjonowanych treści w kompaktowej, łatwej do przyswojenia i przetrawienia formie- tłumaczy Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Salto.
Salto zamierza rozwijać autorską platformę publikacji treści, na której zbudowane zostało Brekkie i tworzyć oparte na niej indywidualne aplikacje dla klientów. W planach jest dalszy rozwój funkcjonalności aplikacji, w tym wersja dla iPhone oraz przeniesienie aplikacji do kategorii Newsstand. Aplikacja obecna jest w Appstore od kilku tygodni i w krótkim czasie zdobyła lojalną grupę użytkowników, powracających codziennie do porcji unikalnych newsów.
Aplikację można pobrać za darmo w Appstore.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz